Under våren lanserar Åhléns ett nytt kommunikationskoncept – ”För alla dina möjligheter” – som är företagets hyllning till livets alla stunder. Åhléns har med en kundundersökning som utgångspunkt tagit fasta på hur man kan förstärka betydelsefulla stunder i människors liv.
Konceptet rullas ut i TV, utomhus och digitala kanaler och från denna vecka syns konceptet i kampanjen ”Spirande möjligheter”.
– För alla dina möjligheter är vår hyllning till livets alla stunder. Med vårt heltäckande erbjudande vet vi att våra produkter finns i många olika stunder i våra kunders liv, vid frukosten, när de gör sig fina inför festen eller letar efter den perfekta presenten, säger Charlotte Wessman, marknadschef på Åhléns.
– Utifrån insikter om vad våra kunder tycker är viktigt har vi skapat ett koncept där vi hoppas inspirera våra kunder att ta tillvara på livets alla små och stora möjligheter, säger hon.
Konceptet är framtaget i samarbete med reklambyrån Tillsammans.