En ny plattform erbjuder retail-as-a-service, en snabbfil för varumärken in i den fysiska handeln. Så här fungerar det.
Varumärket har skapat en 3D-utskriven butik i återvunnen plast. Ambitionen är att provocera fram en verklig förändring – och att skona miljön.
HM&Group skapar en ny destination med en breddad upplevelse, anpassad efter unga kunders preferenser. Här är varumärkena som ska ingå.
Nyskapande butik mixar häpnadsväckande arkitektur, återbruk, reperationer och personalisering i ett koncept bortom traditionell handel.
Under maj öppnar H&M Beauty sitt första fysiska flaggskepp någonsin.
I dag öppnar Apple en ny flaggskeppsbutik. Förutom produkter erbjuder man även fördjupande seminarier och utbildningar. Se bilderna!
BTS har utvecklats till något av K-popens superstjärnor. Inom kort öppnar pojkbandet en butik i köpcentrumet.
Coop Butiker & Stormarknader konverterade i början av mars två butiker till konceptet Xtra i Motala och Norrköping. Stockholm står nu på tur.
Den kassalösa tekniken är nu redo för större butiker. Det menar grundaren av techbolaget som levererat kedjans största hybridbutik hittills.
Nu utökar e-handelsbolaget butiken för att skapa plats åt en ny satsning.