Nytt koncept för retail as a service

Nytt koncept för retail as a service

En ny plattform erbjuder retail-as-a-service, en snabbfil för varumärken in i den fysiska handeln. Så här fungerar det.

Återvunnen plast i 3D-utskriven butik

Återvunnen plast i 3D-utskriven butik

Varumärket har skapat en 3D-utskriven butik i återvunnen plast. Ambitionen är att provocera fram en verklig förändring – och att skona miljön.

H&M Group skapar ny destination för unga

H&M Group skapar ny destination för unga

HM&Group skapar en ny destination med en breddad upplevelse, anpassad efter unga kunders preferenser. Här är varumärkena som ska ingå.

Retail bortom traditionell detaljhandel

Retail bortom traditionell detaljhandel

Nyskapande butik mixar häpnadsväckande arkitektur, återbruk, reperationer och personalisering i ett koncept bortom traditionell handel.

H&M Beauty öppnar flaggskepp

H&M Beauty öppnar flaggskepp

Under maj öppnar H&M Beauty sitt första fysiska flaggskepp någonsin.

Fördjupande upplevelser hos Apple

Fördjupande upplevelser hos Apple

I dag öppnar Apple en ny flaggskeppsbutik. Förutom produkter erbjuder man även fördjupande seminarier och utbildningar. Se bilderna!

Här öppnar pojkbandet BTS pop up

Här öppnar pojkbandet BTS pop up

BTS har utvecklats till något av K-popens superstjärnor. Inom kort öppnar pojkbandet en butik i köpcentrumet.

Här öppnar Stockholms första Xtra

Här öppnar Stockholms första Xtra

Coop Butiker & Stormarknader konverterade i början av mars två butiker till konceptet Xtra i Motala och Norrköping. Stockholm står nu på tur.

Kassalös teknik redo för större butiksformat

Kassalös teknik redo för större butiksformat

Den kassalösa tekniken är nu redo för större butiker. Det menar grundaren av techbolaget som levererat kedjans största hybridbutik hittills.

Kids Brands Store utvidgar fysisk butik

Kids Brands Store utvidgar fysisk butik

Nu utökar e-handelsbolaget butiken för att skapa plats åt en ny satsning.