Kunderna möts av en experimentell studio. Med färgterapi och lokala samarbeten vill man skapa lust att röra sig mer.
Stockmann uppdaterar koncept i köpcentrum – varuhuset blir flaggskepp för den nya satsningens inriktning.
Kedjan köper och säljer kläder och accessoarer i lyxsegmentet. Man växer så det knakar just nu – den senaste butiken har nu öppnat i Brooklyn.
En ny och större butik öppnar till sommaren i köpcentrumet. Lokalen utökas för att även inrymma konceptet H&M Home.
Familjen etablerar sin andra butik i stadskärnan. ”Intresset för vår verksamhet har fortsatt att öka trots pandemi och lågkonjunktur”.
”Med sin brutala uppriktighet har utrymmet ett starkt visuellt genomslag men är samtidigt skört och genomskinligt”. Acne Studios har öppnat i Singapore.
Allt fler företag lanserar butiker med ”Just Walk Out”-lösningar. Innovationen medför en rad fördelar för kund och butik – men även några utmaningar.
Under våren 2023 öppnar två företag nya butiker i gallerian Femman i Göteborg. För ett av dem innebär det även premiär för ett nytt butikskoncept.
Ett nytt kunderbjudande för 7-Eleven testas just nu. Enligt företaget har det fått ett varmt mottagande, vilket lett till en ökad omsättning.
Nike har invigt ett nytt butikskoncept som hyllar basketkulturen och dess community. Man vill fördjupa relationen med målgruppen och skapa en ny plattform.