Ett nytt kunderbjudande för 7-Eleven testas just nu. Enligt företaget har det fått ett varmt mottagande, vilket lett till en ökad omsättning.
Nike har invigt ett nytt butikskoncept som hyllar basketkulturen och dess community. Man vill fördjupa relationen med målgruppen och skapa en ny plattform.
Kedjan har öppnat en helt automatisk dagligvarubutik utan kassa där ingen skanning är nödvändig. Därmed går testerna av tekniken in i en ny fas.
Dogman vill tydliggöra sitt erbjudande och lanserar nu ett nytt namn och en uppdaterad grafisk profil.
Swedese Brand Store erbjuder bland annat butiksunika produkter och här ska man även arrangera event under 2023. Se bilderna från butiken!
”Vi ser ett ökande behov hos våra kunder att kunna handla livsmedel av hög kvalitet på tider och platser som passar olika livsstilar”.
Kedjan öppnade nyligen ett fysiskt ”digital first”-koncept. Nu satsar men på en virtuell butik där hundratals medarbetare bidrar med experthjälp och demos.
Hobbyn förvandlades till butikskoncept. Ett nischat utbud, stark tro på det man gör och ett cirkulärt tänk driver Sneakershyllan framåt.
Satsningen på mindre enheter fortsätter inom Ikea. Ambitionen är att minska avstånden till närmaste Ikea-butik, något som verkar gå hem hos kunderna.
Finska Motonet öppnar sitt första varuhus i Sverige hösten 2023. Där lanseras även företagets mest populära tjänst.