Här är Cerveras nya fygitala koncept

Här är Cerveras nya fygitala koncept

Cerveras nya butik blir den första att presentera varumärkets uppdaterade koncept. Den fygitala upplevelsen är en viktig del av strategin.

Kayori öppnar första butiken i Norden

Kayori öppnar första butiken i Norden

Nederländska Kayori öppnar första butiken i Norden. ”Vi vill skapa en bättre värld för alla som kommer i kontakt med våra produkter”.

Stronger har öppnat sin första butik

Stronger har öppnat sin första butik

”Det känns fantastiskt roligt att få möjlighet att träffa våra kunder fysiskt, i butik. Det har vi inte gjort tidigare”, säger Annica Rantala, VD på Stronger.

Premiär för Tiger of Swedens nya koncept

Premiär för Tiger of Swedens nya koncept

Tiger of Sedens nya koncept hämtar inspiration från svunna tider. Butiksytan är tänkt att reflektera varumärkets historia och rötter.

H&M lyfter lokal kultur i snabbrörligt koncept

H&M lyfter lokal kultur i snabbrörligt koncept

I H&M:s nya butikskoncept bjuder man in till en upplevelse formad av de lokala kvarteren och dess kreativa krafter. Det rör sig framåt i ”the speed of style”.

Hyllar art déco i Empire State Building

Hyllar art déco i Empire State Building

Ännu en anledning att besöka Empire State Building. Starbucks erbjuder butik, workshops, provsmakningar samt mat och dryck i en unik art déco-miljö.

Trenden har vänt – nu blir butiken större

Trenden har vänt – nu blir butiken större

Trenden med minskade butiksytor är bruten, nu är det stort som gäller. Det nya butikskonceptet är avsevärt större och stöttar den digitala affären.

Strålande jul med instavänlig pop up

Strålande jul med instavänlig pop up

Med en pop up i form av ”Holiday Market” adderar varumärket upplevelser, ljus och färg till det klassiska shoppingområdet.

”Världens mest intressanta butik”

”Världens mest intressanta butik”

Showfields öppnade under 2019 en upplevelse där utbudet och teman ständigt varieras. Nu lanserar ”Världens mest intressanta butik” ett nytt koncept.

Frukten av H&M och Ikeas samarbete

Frukten av H&M och Ikeas samarbete

Samarbetet mellan Ingka Group och H&M syftar till att främja lokala talanger. Efter hundra dagar har nu den första kollektionen lanserats.