Så skapades NordicFeels första butik

Så skapades NordicFeels första butik

NordicFeel öppnar sin första fysiska butik. Från och med nu är detta varumärkets hjärta. Så här skapades den.

Interaktiv innovation i nytt flaggskepp

Interaktiv innovation i nytt flaggskepp

Varumärkets prisade flaggskepp i New York var nyskapande. Nu fortsätter man utvecklingen av upplevelsen i ytterligare ett nyöppnat flaggskepp.

Laddstation med kassalös närbutik

Laddstation med kassalös närbutik

Den obemannade butiken är öppen alla dagar dygnet runt. ”Vi är övertygade om att olika platser kräver olika lösningar”.

Adoore öppnar ny fysisk butik

Adoore öppnar ny fysisk butik

Grundaren Petra Tungården vill ge kunderna chans att prova plaggen på plats i de modetäta kvarteren.

Svensk premiär för succékoncept

Svensk premiär för succékoncept

Här öppnar succékonceptet sin första svenska butik. Tanken är att det även ska bli en mötesplats för föräldrar och barn.

Livsstilsmärke öppnar i Stockholm

Livsstilsmärke öppnar i Stockholm

Under december etablerar varumärket – som grundades redan 1988 – sin första butik i Stockholm.

Uppdaterat koncept i kedjans nya butiker

Uppdaterat koncept i kedjans nya butiker

Dagligvarukedjan uppdaterar sina butiker och förser dem med sitt senaste designkoncept. Här är två exempel.

Ölstudion tillbaka i köpcentrumet

Ölstudion tillbaka i köpcentrumet

Som en del av satsningen i köpcentrumet kommer butikskonceptet Ölstudion återvända.

H&M skapar fygital mötesplats

H&M skapar fygital mötesplats

Framtidens butik som social mötesplats. H&M integrerar det digitala erbjudandet med en fysisk shoppingupplevelse. 

Ica lanserar nytt butikskoncept

Ica lanserar nytt butikskoncept

Ica Gruppen öppnar ett nytt butikskoncept som ska underlätta i vardagen för kunderna.