Under temat ”Cirkulär ekonomi på riktigt” vill man skapa en plats för möten och samarbeten kring hållbar utveckling.
Varumärket öppnar en noggrant kuraterad pop up-butik i det lyxiga boutiquehotellet.
Här aktiveras ansiktets bortglömda muskler. Butikskonceptet hålls samman av en, fysisk, röd tråd.
Arkitektritad butik förstärker varumärkets strategi för omnikanal. ”Den fysiska butiken har alltid varit viktig för oss”.
Butikskonceptet Amazon Fresh expanderar nu även i Europa. Detta är utan tvekan bland det mest intressanta som händer i retail just nu.
Med flaggskeppet siktar Picadeli på att nå en ny målgrupp – samtidigt som man testar nya produkter.
Till hösten öppnar en outlet i köpcentrumet Caroli. Etableringen är en del av ett omfattande förändringsarbete.
Telia har öppnat ett nytt automatiserat butikskoncept med självbetjäning.
Nacka Forum utökar sitt utbud inom hållbarhetssegmentet. ”Vi vill vara med och möjliggöra en mer hållbar konsumtion”.
Nutritionister, tränare och samarbetspartners bidrar för att kunderna ska sina målsättningar.