Twinings flaggskepp från 1706 har nyöppnats med ett uppdaterat koncept. Man har gått från transaktioner till upplevelser.
Inom kort öppnar den interaktiva pop up-utställningen Milajki style factory. Man kallar det för Sveriges första interaktiva upplevelseportal.
Ägarnas känsla för detaljer uppmanar kunderna att inte bara handla – detta är en plats att spendera tid på.
Självbetjäning är en fortsatt trend. Nu har fenomenet dykt upp inom ”glamping”.
Starbucks har öppnat ett café där ytan har anpassats för att fungera som en gemensam arbetsplats med avskilda bås.
Skechers har öppnat ett nytt flaggskepp på klassiska Rue de Rivoli i Paris. ”Förväntar oss att denna butik blir en viktig showpiece”.
Pandemin har fått många att välja cykel i stället för kollektivtrafik. The Bike hub vill underlätta för cyklister i city.
Varumärket har öppnat en butik i hjärtat av Moskva. Satsningen är ett nytt forum för dialog mellan konsument och varumärke.
Här vill Burberry knyta kunden närmare sig via social valuta och upptäckarglädje.
Tidigare i somras öppnades paketombudet i citykärnan. I samband med detta lanserades även konceptet PopUp Market.