H&M skapar fygital mötesplats

H&M skapar fygital mötesplats

Framtidens butik som social mötesplats. H&M integrerar det digitala erbjudandet med en fysisk shoppingupplevelse. 

Ica lanserar nytt butikskoncept

Ica lanserar nytt butikskoncept

Ica Gruppen öppnar ett nytt butikskoncept som ska underlätta i vardagen för kunderna.

Modern retrolook hos Breitling

Modern retrolook hos Breitling

Breitling expanderar. Med sina butiker vill varumärket skapa en avslappnad och välkomnande atmosfär.

H&M tar första steget in i varuhus

H&M tar första steget in i varuhus

H&M har öppnat en pop up-butik för kedjans nya varumärke. Satsningen innebär att man tar sitt första steg in i ett varuhus.

Stärker relation med nytt flaggskepp

Stärker relation med nytt flaggskepp

Varumärket har öppnat sitt första flaggskepp. Med en personlig upplevelse vill man stärka relationen med sina kunder.

Mat och mode i H&M:s pop up

Mat och mode i H&M:s pop up

H&M har öppnat en yta med såväl retail som restaurang. Se bilderna från projektet här!

Whole Foods testar nytt butiksformat

Whole Foods testar nytt butiksformat

Den här veckan öppnar Whole Foods Market ett nytt kompakt koncept. Se bilderna från butiken!

Samsung bjuder in till sitt ekosystem

Samsung bjuder in till sitt ekosystem

Samsung har öppnat en ny butik på där man bjuder in till varumärkets ekosystem. Se bilderna från satsningen!

Kommun öppnar butik för återbruk

Kommun öppnar butik för återbruk


H&M uppdaterar sin fysiska närvaro

H&M uppdaterar sin fysiska närvaro

H&M lanserar just nu en ny generation butiker. En rad uppdaterade och nya koncept öppnas. Ambitionen: att erbjuda en ny upplevelse.