Kedjan har tilldelats ett nyinstiftat pris för sitt innovativa butikskoncept. Fokus är satt på digitalisering, hållbarhet och framtid.
För 20 år sedan öppnade Grandpa med ambitionen att vara mer än bara en butik. Strategin ligger fast.
Varumärket växer snabbt såväl i europa som globalt – i dag öppnar ett nytt flaggskepp.
Två innovativa format har lanserats inom convenience. Det ena förvandlar butikens format nattetid.
Kedjan investerar miljardbelopp i sina fysiska butiker för en bättre och mer inspirerande upplevelse. Detta är åtgärderna.
I en spektakulär satsning välkomnar Norrøna sina besökare till en ny samlingsplats för varumärket.
Ett nytt koncept för framtidens postkontor har lanserats. Här erbjuds ett brett utbud av tjänster samt fysisk retail.
Köpcentrumet samlar ett flertal second hand-aktörer under ett och samma tak.
Stone Islands nya flaggskepp är grafiskt iögonfallande och förvandlar hela ytan till en tydligt kommunicerande mediekanal.
NK har byggt om avdelningen NK Man. Ytan har utökats och nya tjänster har adderats.