Dagligvarukedjan uppdaterar sina butiker och förser dem med sitt senaste designkoncept. Här är två exempel.
Som en del av satsningen i köpcentrumet kommer butikskonceptet Ölstudion återvända.
Framtidens butik som social mötesplats. H&M integrerar det digitala erbjudandet med en fysisk shoppingupplevelse.
Ica Gruppen öppnar ett nytt butikskoncept som ska underlätta i vardagen för kunderna.
Breitling expanderar. Med sina butiker vill varumärket skapa en avslappnad och välkomnande atmosfär.
H&M har öppnat en pop up-butik för kedjans nya varumärke. Satsningen innebär att man tar sitt första steg in i ett varuhus.
Varumärket har öppnat sitt första flaggskepp. Med en personlig upplevelse vill man stärka relationen med sina kunder.
H&M har öppnat en yta med såväl retail som restaurang. Se bilderna från projektet här!
Den här veckan öppnar Whole Foods Market ett nytt kompakt koncept. Se bilderna från butiken!
Samsung har öppnat en ny butik på där man bjuder in till varumärkets ekosystem. Se bilderna från satsningen!