Framtidens butik som social mötesplats. H&M integrerar det digitala erbjudandet med en fysisk shoppingupplevelse.
Varumärket har öppnat sitt första flaggskepp. Med en personlig upplevelse vill man stärka relationen med sina kunder.
Förändringar i Nordstan: ”Arkitektur som öppnar upp köpcentrumet mot den nya stadsdelen som växer fram”.
Miljön är futuristisk men samtidigt lugn. Svensk startup har öppnat i retailintensivt område i London.
Ny butik erbjuder unik kollektion med produkter designade av det svenska designkollektivet 10-gruppen.
I samband med 70-årsjubileet av Kalles Kaviar lanseras en kollektion med produkter för frukostbordet.
Det schweiziska sportvarumärket On har öppnat ett flaggskepp på den klassiska shoppinggatan. Se bilderna från butiken!
Dagligvarukedjan har öppnat en ny butik där designen andas "Parisian chic". Se bilderna från det inspirerande konceptet.
Feskekôrka återinvigs med dignande fisk- och skaldjursdiskar, ostronkiosk, snaps på tapp och en flytande uteservering. Se bilderna!
I Casalls nya koncept möter mode innovativ funktion. Med designen vill man hylla kvinnliga former, styrka och passion.