Med ett nytt butikskoncept lyfts den klassiska matmarknaden in i framtiden. Det sker med människor, produkter och gemenskap.
Ett nytt destinationshotell markerar förändringen som stadsdelen just nu genomgår.
Puma har skapat ett nytt koncept som ska bidra till att vässa produkter, kampanjer och varumärke.
Varumärkets signaturfärg kombineras med hantverk. Resultatet är en effektfull fasadkaramell signerad Tiffany & Co.
Framtidens butik som social mötesplats. H&M integrerar det digitala erbjudandet med en fysisk shoppingupplevelse.
Varumärket har öppnat sitt första flaggskepp. Med en personlig upplevelse vill man stärka relationen med sina kunder.
Förändringar i Nordstan: ”Arkitektur som öppnar upp köpcentrumet mot den nya stadsdelen som växer fram”.
Miljön är futuristisk men samtidigt lugn. Svensk startup har öppnat i retailintensivt område i London.
Ny butik erbjuder unik kollektion med produkter designade av det svenska designkollektivet 10-gruppen.
I samband med 70-årsjubileet av Kalles Kaviar lanseras en kollektion med produkter för frukostbordet.