Caliroots samarbetar med det klassiska italienska varumärket Ellesse. Detta med en kollektion designad åt resenären som ”gillar att färdas mysigt och i stil”.
Fygitalt koncept. Adidas nya flaggskepp är varumärkets mest digitala satsning i en fysisk butik.
Pressbyrån öppnar ett nytt koncept där kunden hanterar köpet själv och kan röra sig fritt runt butikens ytor.
Nordstan i Göteborg har fått ny entré. Tanken bakom den nya entré är, enligt ett pressmeddelande, att skapa en transparens och öppenhet.
Nu lanserar hon en butik som erbjuder hennes egna favoritprodukter.
Just nu bjuds allmänheten på gratis kvalitetskaffe i en inspirerande miljö när Nespresso öppnar dörrarna till sitt första svenska pop-up café.
Här öppnar Starbucks sin första Pickup Store i USA. Läge för studiebesök i samband med NRF Retail's Big Show.
Amazon introducerar en rad nya produkter som har den digitala assistenten Alexa inbyggd. Bland produkterna finns glasögon, trådlösa pods och en ring.
Grandpa lanserar en egenproducerad klädlinje. En av anledningarna bakom satsningen är att man vill ha fullständig kontroll på hur plaggen tillverkas.
Umeåbaserade Sigr tillverkar stilrena och funktionella cykelkläder. Nu tar man hjälp av en avatar för att bli ännu mer miljövänliga.