Varumärket ville pånyttföda sin fysiska närvaro. Resultatet: en nyskapande och visuellt stark butiksmiljö.
Sko- och livsstilsvarumärket Camper har lanserat en sneaker som kunden själv kan sätta samman.
Resor och socialt ansvar kombineras i fysiskt koncept. Samsonite ser det som en avsiktsförklaring.
Apple har hämtat inspiration från den officiella stadsblomman i detta nyöppnade flaggskepp.
”Ger våra användare möjligheten att uttrycka sin personlighet och stil på ett unik sätt”.
Dagligvarubutiken Ica Stop i Täby har uppdaterat såväl varumärke som design. Man vill förvandla inköpsrundan till en upplevelse i sig.
NK har öppnat en avdelning där man ska kunna ”inspireras, fascineras, vistas och shoppa”.
Trä är hetare än någonsin inom arkitekturen. Nu har trenden blivit tydlig även inom detaljhandeln.
NK har byggt om avdelningen NK Man. Ytan har utökats och nya tjänster har adderats.
Onlineshopping i pop up-hus. ”Vi ville skapa en upplevelse utanför butiken att stiga in i, utforska och bli inspirerad av”.