Det schweiziska sportvarumärket On har öppnat ett flaggskepp på den klassiska shoppinggatan. Se bilderna från butiken!
Dagligvarukedjan har öppnat en ny butik där designen andas "Parisian chic". Se bilderna från det inspirerande konceptet.
Feskekôrka återinvigs med dignande fisk- och skaldjursdiskar, ostronkiosk, snaps på tapp och en flytande uteservering. Se bilderna!
I Casalls nya koncept möter mode innovativ funktion. Med designen vill man hylla kvinnliga former, styrka och passion.
Varumärket ville pånyttföda sin fysiska närvaro. Resultatet: en nyskapande och visuellt stark butiksmiljö.
Sko- och livsstilsvarumärket Camper har lanserat en sneaker som kunden själv kan sätta samman.
Resor och socialt ansvar kombineras i fysiskt koncept. Samsonite ser det som en avsiktsförklaring.
Apple har hämtat inspiration från den officiella stadsblomman i detta nyöppnade flaggskepp.
”Ger våra användare möjligheten att uttrycka sin personlighet och stil på ett unik sätt”.
Dagligvarubutiken Ica Stop i Täby har uppdaterat såväl varumärke som design. Man vill förvandla inköpsrundan till en upplevelse i sig.