Starbucks grundare upplevde den italienska kaffekulturen här under ett besök 1983. Nu har kedjan återvänt – med en mycket sevärd etablering.
Ett nytt renodlat skönhetskoncept öppnar inom kort i London. Inom kedjan ser man på butiken som en plattform för kategorin.
Kungens Kurva Shoppingcenter i Stockholm vill möta konsumentens nya krav med en storsatsning. Detta är vad man siktar på.
Det prisbelönade köpcentrumet vill stärka säkerheten ytterligare i området där man verkar. Man gör det med en AI-baserad robot.
Den bästa centrumupplevelsen i USA hittar man här just nu – det finns tre tunga anledningar till detta.
Projektet har funnits på ritbordet i 30 år – nu har det till slut öppnat. Paris har fått en ny destination med shopping, hantverk, konst och regional mat.
Här skapas en plats med potential att bli en stor och levande mat- och upplevelsedestination. Något som Eatery vill bidra till.
En av Storbritanniens mest kända detaljhandelsdestinationer återvänder till klassisk adress. Efter det väntar etableringar i övriga Europa.
HM&Group skapar en ny destination med en breddad upplevelse, anpassad efter unga kunders preferenser. Här är varumärkena som ska ingå.
Ingka Centres förvärvar ett av Paris största innerstadscentrum. Här ska man skapa en mötesplats med ett mixat och brett utbud.