Lek är det bästa sättet för barn att lära sig och utforska världen omkring dem. Det menar dagligvarukedjan som har engagerat sig i ett edutaimnet-projekt.
Boxpark var tänkt att vara ett tillfälligt köpcentrum byggt av container. Efter elva år finns man fortfarande kvar – nu tar Boxpark det första steget utanför London.
Mood District i Stockholm fortsätter att förnyas. Nu växer en ny pusselbit fram – ambitionen är att skapa en plats där man vill spendera tid och umgås.
Det svenska varumärket öppnar en flaggskeppsbutik vid Battersea Power Station i London.
Champagnebar i källaren och restaurang på takterassen. Butikskedjan erbjuder lyx och integritet på en helt ny nivå – mitt i New York.
Shopping och upplevelser i Battersea Power Stations historiska miljöer. ”Byggnaden har förvandlats till Londons mest unika destination”.
Moët & Chandon har öppnat sin första permanenta yta i Europa. Här erbjuder man hela sitt sortiment i en miljö som hyllar de egna hemtrakterna.
Unibail-Rodamco-Westfield lyfter in ytterligare digifysiska upplevelsekoncept i sina centrum. Under sommaren etableras en ny VR-upplevelse.
Varumärket har ombildat en ikonisk byggnad i stadens historiska kvarter. Nu öppnas platsen för allmänheten för allra första gången.
Det före detta köpcentrumet ska nu få ett nytt liv i en mixat 15-minutersprojekt. Här ska man bland annat mötas av världens största gröna tak.