Kedjan bygger en ny butik komplett med varor och medarbetare – men utan kunder. Detta är anledningen.
Vem som helst ska kunna köpa eller sälja kläder och accessoarer via plattformen online, oavsett varumärke.
Sju av tio onlinekunder kommer fortsätta handla mat på nätet även efter att restriktionerna lättar. Det visar en ny undersökning.
Världens första körkort för fjärrstyrda förarlösa leveransfordon har delats ut. Ambitionen är att öka effektiviteten under last mile.
Live video shopping är en av de tyngsta trenderna under pandemin. Här är fyra universella strategitips för framgångsrika events.
Ska öka effektiviteten och komma närmare sina kunder med två typer av distributionscentraler.
Har utveckla sin e-handel från enskild butik till marknadsplats. Nu lanseras lösningen.
Gamla värderingsmodeller tappar sin relevans. Här är tre tunga faktorer i den fygitala butikens nya matematik.
Tar plats i koncernledningen och ska ansvara för inköp och sortiment samt marknad och försäljning.
Samlar mode, accessoarer och exklusiv skönhet under samma tak i ”den ultimata destinationen”.