Med ett vertikalt integrerat nätverk och automation optimerar dagligvarukedjan plock och leveransrutter.
Vill möta det ökade intresset för vintage och göra det möjligt för fler att handla klimatsmart.
Fyra innovativa betallösningar ska göra det enklare att betala och identifiera sig digitalt.
Framtidens vinnare jagar friktion – inte minst i mobilen. Här är de viktigaste faktorerna för ett smidigt köp.
En ny rapport tyder på att upp till hälften av försäljningen sker online 2030. Den visar också på ett genombrott för återbruk.
En helautomatisk paketrobot ska minska köer i butik och bädda för ett bättre kundmöte.
Här aktiveras ansiktets bortglömda muskler. Butikskonceptet hålls samman av en, fysisk, röd tråd.
Shein har utvecklats till en digital moderaket. En av de största anledningarna är det användargenererade materialet.
Arkitektritad butik förstärker varumärkets strategi för omnikanal. ”Den fysiska butiken har alltid varit viktig för oss”.
Trenden med livestreamad shopping är fortsatt stark. Nu växlar Facebook upp sin satsning på Live Shopping.