Samlar mode, accessoarer och exklusiv skönhet under samma tak i ”den ultimata destinationen”.
Forskning visar att onlinekunden trycker på paus i sin köpprocess. Denna viloperiod verkar ha en positiv påverkan på konverteringsgraden.
En ny studie visar att mindre företag har lyckats höja nivån på kundservicen mest under pandemin.
E-handeln en självklar plats – men morgondagens vinnare har också en tydlig strategi för den fysiska butikens roll i det digitala samspelet.
Med ett vertikalt integrerat nätverk och automation optimerar dagligvarukedjan plock och leveransrutter.
Vill möta det ökade intresset för vintage och göra det möjligt för fler att handla klimatsmart.
Fyra innovativa betallösningar ska göra det enklare att betala och identifiera sig digitalt.
Framtidens vinnare jagar friktion – inte minst i mobilen. Här är de viktigaste faktorerna för ett smidigt köp.
En ny rapport tyder på att upp till hälften av försäljningen sker online 2030. Den visar också på ett genombrott för återbruk.
En helautomatisk paketrobot ska minska köer i butik och bädda för ett bättre kundmöte.