I stället för att sälja egna produkter siktar man nu att utveckla marknadsplatsen i en ny riktning.
Kunderna kan köpa och sälja högkvalitativa vintageobjekt. Så här fungerar det.
Studier visar att konsumenterna vill se en fortsatt satsning på curbside pickup.
Möbelföretaget lanserar nu en virtuell butik. Kunden får tillgång till rådgivning och personliga rundturer via videosamtal.
Efter branden i Polarbageriet i Älvsbyn tar nu Polarbröd ett nytt steg för att möta konsumenterna. Man lanserar Polarbutiken – en webbshop.
E-handelsföretaget Jollyroom har öppnat fysisk butik i Stockholm. ”En chans att komma närmare kunden”.
Nu utökar företaget sin e-handel med satsningen Gröna Flora – ett helt nytt koncept.
Med det nya konceptet vill man möta den allt större efterfrågan på e-dagligvaror med leverans.
Amazon satsar stort på hållbara leveranser. ”Det är en del av vår resa för att bygga den mest hållbara transportflottan i världen”.
Tillväxten i e-handeln var rekordhög i juli, jämfört med samma månad 2019.