Den 24:e november lanserar Galleriques.com en digital julmarknad tillsammans med ett 50-tal mindre svenska märken. Sortimentet är tillgängligt under en månad.
På julmarknaden har man samlat drygt 500 designprodukter från allt inom mode och accessoarer till konst och inredning. Detta för att kunden lätt ska hitta klapparna till både stora och små – och till sig själv.
Praktisk lösning
Sortimentet består av en tillfällig mix av unika designprodukter för barn, dam och herr. Det kommer att finns tillgängligt under en månads tid på Galleriques.com.
– Det känns jättespännande att testa ett helt nytt koncept. Fysiska designmarknader är fantastiska, men det är mycket som ska hinnas med i jultider. Därför är en tillfällig julmarknad på nätet en bra och praktisk lösning, säger Teresa Vikstedt, medgrundare i Galleriques.com.
Utökar sortimentet
Julmarknaden ger Galleriques ett tillfälle att utöka sortimentet och addera nya namn som gästar shopen endast under julen. Julmarknaden pågår 24 november–24 december.