Patrik Weiland är Granngårdens nya Kundservicechef. Han har tidigare erfarenhet av kundservice och kundbemötande från detaljhandeln och kommer från bolag som Stadium, Puma, CoolStuff och Cdon.
Uppdraget blir att skapa en ännu bättre kundserviceupplevelse – oavsett vilken kanal Granngårdens kund befinner sig i.
– Vi ska tillsammans skapa en lysande kundserviceupplevelse för alla kunder, oavsett om det är via butik, e-handel eller telefon. Jag ser fram emot att få en förståelse för vad Granngården redan gör riktigt bra, och vad vilka möjligheter vi har att skapa ännu bättre upplevelser, säger Patrik Weiland, kundservicechef på Granngården.
Under senare delen av 2022 har Granngården satsat på att bygga upp en ny, större och bättre kundserviceavdelning för att möta kundernas ökade behov.
Patrik kommer enligt ett pressmeddelande ha en viktig roll i den nya kundserviceavdelningen och dessutom ingå i Granngårdens ledningsgrupp.