Genom åren har det blivit en riktig favorit hos kunderna. När det nu var dags för en rejäl ansiktslyftning och utbyggnation passade man på att lyfta in stranden i köpcentrumet.
Kedjan vill skapa en ny digital kundupplevelse i sina köpcentrum. Projektet innefattar en mängd multisensorlösningar i butik som involverar sinnen såsom ljud, doft och känsel
Designern Christophe Lemaire har anslutit sig till Uniqlos kreativa team. Lemaire kommer fungera som kreativ chef för det nya designkontor kedjan nu öppnar i Paris.
Det är en skyddad historisk byggnad som tidigare har inrymt landets första bank. Nu har H&M flyttat in på tre våningar med en butik och ett huvudkontor.
Kunderna vill inte känna sig lurade, de vill ha god service och det ska löna sig att vara lojal. Det visar en färsk undersökning om vad som får kunden att trivas i en dagligvarubutik.
Nu ska Ikea testa en rad olika alternativ för fulfillment, det vill säga leveranser, i ett testprojekt som föregår den stora internationella lanseringen av kedjans e-handel.
Hur ska man göra för att bli största varumärke bland surfare? Enligt Billabong är det enkelt – man är närvarande i communityn och lyssnar på sina kunder.
När G-star Raw öppnade en ny butik i New York delägaren Pharrell Williams i festligheterna. Och han anlände på cykel.