Varumärket öppnar en noggrant kuraterad pop up-butik i det lyxiga boutiquehotellet.
Här aktiveras ansiktets bortglömda muskler. Butikskonceptet hålls samman av en, fysisk, röd tråd.
I prenumerationen ingår en dryck om dagen i valfri storlek.
Butikskonceptet Amazon Fresh expanderar nu även i Europa. Detta är utan tvekan bland det mest intressanta som händer i retail just nu.
Trenden med livestreamad shopping är fortsatt stark. Nu växlar Facebook upp sin satsning på Live Shopping.
Med flaggskeppet siktar Picadeli på att nå en ny målgrupp – samtidigt som man testar nya produkter.
”Vi tror att Finland lämpar sig väl för vårt koncept”, säger VD Joachim Frykberg i en intervju med Handelstrender.
Fazer stärker sin närvaro i nya områden när man nu etablerar sitt 16:e café.
Nutritionister, tränare och samarbetspartners bidrar för att kunderna ska sina målsättningar.
Utökar satsningen som en del av sin omställning till att bli ett mer hållbart företag.