Den är enkel att flytta, innehåller 5G-teknik och besökaren guidas av roboten Stanley.
Nu har Amazon öppnat en ny exklusiv destination online. Men än så länge är det ”invitation only” som gäller.
Med hjälp av ny teknik vill Decathlon minimera det manuella arbetet för att i stället kunna fokusera på att hjälpa kunderna.
Burger King har tagit fram ett nytt restaurangkoncept som ökar kundens valfrihet samtidigt som man minskar sitt eget fotavtryck.
Varumärket & Other stories, som ägs av H&M, har tagit fram en specialdesignad varuautomat.
Det är en revolution på gång. Automatisk utcheckning kommer förändra retail med sin friktionslösa upplevelse. Nu testar Circle K tekniken.
Under sommaren har det – trots pandemin – öppnat ett helt nytt köpcentrum.
Ingka Centres gör sin första satsning i USA. Här skapar man den nya tidens retaildestination.
Man vill stärka sitt varumärke och skapa en möjlighet att fysiskt möta kunden.
Begreppet ”contactless dining” introduceras nu inom food & beverage för att locka tillbaka kunderna till köpcentrumens matutbud.