Begreppet ”contactless dining” introduceras nu inom food & beverage för att locka tillbaka kunderna till köpcentrumens matutbud.
Med det nya konceptet vill man möta den allt större efterfrågan på e-dagligvaror med leverans.
Man kallar sig för den första hållbara plantbaserade hamburgerkedjan. Siktet är inställt på internationell expansion.
Gästerna kunde uppleva framträdanden, bli porträtterade, få en bild tagen av en professionell fotograf och delta i ett experimentellt konstprojekt.
Nu har Amazon öppnat sitt nya koncept för dagligvarubutiker – det innehåller flera tekniska nyheter. Se bilderna här!
Valfrihet och ny teknik ger friktionsfri upplevelse i specialdesignad lösning.
Tiffany & Co har ett klassiskt flaggskepp på Femte avenyn i New York. Butiken genomgår just nu stora förändringar för att stärka upplevelsen.
Twinings flaggskepp från 1706 har nyöppnats med ett uppdaterat koncept. Man har gått från transaktioner till upplevelser.
Butiken är 3 700 kvadratmeter stor och sträcker sig över två våningsplan.
”Det är våra utsläpp, det är vårt problem”. Så ska BrewDog bli koldioxidnegativa.