Skechers har öppnat ett nytt flaggskepp på klassiska Rue de Rivoli i Paris. ”Förväntar oss att denna butik blir en viktig showpiece”.
Uppdraget var tydligt; ”Make McDonald's cool again”. När många skriker allt högre har tystnaden fått en central plats i kedjans nya flaggskepp.
Picadeli har på två sommarmånader fördubblat sin närvaro i landet genom att öppna ytterligare 200 digitaliserade salladsbarer.
De har bakgrund inom Google och Starbucks. Med inspiration från Amazon och Instagram bygger de nu en global shoppingcommunity.
Fastighetsbolaget har en ny strategi för sina hyresavtal med kortare avtalstider. Man anpassar dem även för att även passa butikens nya roll.
Varumärket har öppnat en butik i hjärtat av Moskva. Satsningen är ett nytt forum för dialog mellan konsument och varumärke.
Här vill Burberry knyta kunden närmare sig via social valuta och upptäckarglädje.
I det här köpcentrumet flyttar butikerna ut i det fria. Evenemanget är begränsat till helger och man har öppet från fredag till söndag.
Nike har öppnat konceptet House of Innovation i centrala Paris. Här vill man samla sin community i en uppkopplad miljö. Se bilderna från butiken!
Tyska lågpriskedjan Aldi fortsätter sin expansion i USA. Dessutom gör man en storsatsning på e-handel med curbside pickup.