Kedjan har tilldelats ett nyinstiftat pris för sitt innovativa butikskoncept. Fokus är satt på digitalisering, hållbarhet och framtid.
Modekedjan tar sina första fysiska steg in på marknaden. Man gör det genom att öppna två butiker.
Snöbollarna är virtuella och tävlingen utspelar sig i butikernas skyltfönster.
Varumärket växer snabbt såväl i europa som globalt – i dag öppnar ett nytt flaggskepp.
Ska du åka till NRF Retail's Big Show i New York? Då kan det vara läge att boka bord här.
Två innovativa format har lanserats inom convenience. Det ena förvandlar butikens format nattetid.
Ett nytt pilotprojekt vill omdefiniera begreppet lokalproducerat – och ge kunden koll på nyskördat i realtid.
Kedjan investerar miljardbelopp i sina fysiska butiker för en bättre och mer inspirerande upplevelse. Detta är åtgärderna.
I en spektakulär satsning välkomnar Norrøna sina besökare till en ny samlingsplats för varumärket.
Ett nytt koncept för framtidens postkontor har lanserats. Här erbjuds ett brett utbud av tjänster samt fysisk retail.