En ny typ av osynliga streckkoder testas nu av kedjan. Men gör det för att snabba på registreringen av varor – men även för att minska stölderna.
Dagligvarukedjan uppdaterar sina butiker och förser dem med sitt senaste designkoncept. Här är två exempel.
Arket öppnar sin första pop up-butik någonsin. ”Ytan uppmuntrar verkligen till nyfikenhet”.
Lokal förankring, unika miljöer och ett trendkänsligt utbud. Food halls vinner mark i Europa – ett tiotal etableringar är nu på gång.
Satsningen på dagligvaror långt från över. Amazon underlättar för kunden med tre banbrytande nyheter.
H&M har öppnat en pop up-butik för kedjans nya varumärke. Satsningen innebär att man tar sitt första steg in i ett varuhus.
Primark öppnar sin första butik på Manhattan. Flaggskeppet etableras i ett av de hetaste områdena just nu.
Uniqlo öppnar ett nytt globalt flaggskepp. Det innebär en ny närvaro för varumärket i de livliga shoppingkvarteren.
Kicks gör sin största satsning. Det nya flaggskeppet öppnar i ett av stadens mest prestigefyllda lägen.