Hybridbutiker vinner mark på flygplatser över hela världen. En förbättrad kundupplevelse är största drivkraften.
Dagligvarukedjan har öppnat en ny butik där designen andas "Parisian chic". Se bilderna från det inspirerande konceptet.
Prognosen för dagligvaror tyder på en svacka de kommande fem åren. Onlineförsäljningen spås öka snabbare än försäljningen i butik.
Mindre friktion med AI. Nu lanserar kedjan en lösning för en säkrare (sett till svinn) och smidigare självutcheckning.
Modekedjan Mangos butiksöppningar är en del av en expansion som påbörjades 2022.
Varumärket ville pånyttföda sin fysiska närvaro. Resultatet: en nyskapande och visuellt stark butiksmiljö.
När Amazon backar med Just Walk Out-tekniken gör Aldi tvärtom. Detta är de tyngsta anledningarna.
Undersökningar visar att plantbaserat vinner mark hos konsumenten. Nu öppnar kedjan ett fullt ut veganskt butikskoncept.
Skims har öppnat en ny pop up. Den fysiska butiken är avgörande för varumärkets utveckling.
Kedjan uppmanar allmänheten att donera kläder. Man gör det genom att testa en kostnadsfri donationstjänst.