Nytt koncept för orientaliska dagligvaror

Nytt koncept för orientaliska dagligvaror

Under våren öppnar ett nytt koncept inom dagligvaror. ”Det här är något vi inte har sett i Sverige förut”.

Jobbtorg Unga växer i Kista Galleria

Jobbtorg Unga växer i Kista Galleria

Verksamheten vänder sig både till gallerians unga besökare och dess företagare.

Samlar stadens bästa under ett tak

Samlar stadens bästa under ett tak

Läget är spektakulärt, erbjudandet är handplockat. Time Out Market samlar det bästa från staden under ett och samma tak.

Hitta rätt i köpcentrumet med ny tjänst

Hitta rätt i köpcentrumet med ny tjänst

Google har lanserat en ny tjänst för navigering i inomhusmiljöer, bland annat i köpcentrum.

Ingka Centres gör entré i Kanada

Ingka Centres gör entré i Kanada

Planerar en ny destination i stadskärnan med Ikea som ett av dragplåstren.

Köpcentrum lanserar eget studioprogram

Köpcentrum lanserar eget studioprogram

Här blir köpcentrumet innehållsproducent. Vid tre olika tillfällen sänds studioprogram om hållbart hem och mode.

Bar med höga ambitioner till Utopia

Bar med höga ambitioner till Utopia

Ska bl en ny mötesplats i Umeå. I projektet medverkar en utflugen bartenderhjälte.

Ikea vill vara nära kunden – öppnar i Bromma

Ikea vill vara nära kunden – öppnar i Bromma

Ikeas nya strategi bygger på fler storstadslägen och en mix av format. Till sommaren öppnar man i Bromma Blocks.

URW och Zalando digitaliserar köpcentrumet

URW och Zalando digitaliserar köpcentrumet

Syftet är att hjälpa butikerna nå ut till en bredare målgrupp samt möta nya kanaloberoende beteenden.

Racqet vill bidra till växande community

Racqet vill bidra till växande community

Racqet öppnar sin första fysiska butik. Här vill man bidra till en växande community – och lära känna sin målgrupp bättre.