Under våren öppnar ett nytt koncept inom dagligvaror. ”Det här är något vi inte har sett i Sverige förut”.
Verksamheten vänder sig både till gallerians unga besökare och dess företagare.
Läget är spektakulärt, erbjudandet är handplockat. Time Out Market samlar det bästa från staden under ett och samma tak.
Google har lanserat en ny tjänst för navigering i inomhusmiljöer, bland annat i köpcentrum.
Planerar en ny destination i stadskärnan med Ikea som ett av dragplåstren.
Här blir köpcentrumet innehållsproducent. Vid tre olika tillfällen sänds studioprogram om hållbart hem och mode.
Ska bl en ny mötesplats i Umeå. I projektet medverkar en utflugen bartenderhjälte.
Ikeas nya strategi bygger på fler storstadslägen och en mix av format. Till sommaren öppnar man i Bromma Blocks.
Syftet är att hjälpa butikerna nå ut till en bredare målgrupp samt möta nya kanaloberoende beteenden.
Racqet öppnar sin första fysiska butik. Här vill man bidra till en växande community – och lära känna sin målgrupp bättre.