Det är en gastronomisk temapark, en mänsklig community byggd på passion, kvalitet och historier. Här möts "detaljister som tillverkar" och "tillverkare som säljer". Följ med på en inspirerande bildresa in i den nya tidens matmarknad.
BMW och Mini tar nu via återförsäljaren Bavaria steget in i köpcentrumet. Kundens köpprocess har förändrats radikalt och retailmiljön utgör en möjlighet att erbjuda en inspirerande upplevelse.
AGORA har tecknat ett 10-årigt avtal med friskvårdskedjan Nordic Wellness om en lokal i Oden mitt i centrala Trollhättan.
Varumärket har en anrik historia med rötterna i Ryssland. Nu har man – i ett mycket omtalat köpcentrum – öppnat ett nytt flaggskepp som för arvet in i en hypermodern retailmiljö.
Citycon lanserar ett nytt koncept för att öka säkerheten i Kista Galleria. Det nya konceptet innebär att Elgiganten, Telenor, Tele2, Telia och 3-butikerna flyttar sina lager av mobiltelefoner från butiken.
I vår stärks Kista Gallerias utbud med flera nya koncept och varumärken inom mode och skönhet.
Med en robot som barista ska det högteknologiska och automatiska caféet servera gott kaffe – varje gång. Nu gör det entré i köpcentrumet.
Nu öppnar en ny flaggskeppsbutik där kunderna kan plocka ihop sin egen salladsblandning. Konceptet har utvecklats vidare för att minska sin miljöpåverkan ytterligare.
Ett helt nytt butikskoncept tar in bilhandeln i den nya tidens retail. Med hög tekniknivå och generös bekvämlighet gör nu branschen entré i köpcentrumet.
By Mannerstråle vill hjälpa sina kunder att skapa vackra barnrum med hjälp av tapeter. Nu har e-butiken öppnat ett showroom.