Bilvarumärken blir en allt vanliga syn inom retail. Ford höjer innovationsnivån med en nyöppnad ickebutik i årets mest omtalade köpcentrum.
Emporia i Malmö är ett av de köpcentrum som nu satsar på ett gemensamt lojalitetsprogram för verksamheten. På butikernas begäran är det inte baserat på erbjudanden.
Ut med det gamla, in med det nya. Här river fastighetsägaren det gamla köpcentrumet och bygger ett nytt och större. Det ska rustas för framtida behov, bland annat genom mer mat och dagligvaror.
Det är en gastronomisk temapark, en mänsklig community byggd på passion, kvalitet och historier. Här möts "detaljister som tillverkar" och "tillverkare som säljer". Följ med på en inspirerande bildresa in i den nya tidens matmarknad.
BMW och Mini tar nu via återförsäljaren Bavaria steget in i köpcentrumet. Kundens köpprocess har förändrats radikalt och retailmiljön utgör en möjlighet att erbjuda en inspirerande upplevelse.
AGORA har tecknat ett 10-årigt avtal med friskvårdskedjan Nordic Wellness om en lokal i Oden mitt i centrala Trollhättan.
Varumärket har en anrik historia med rötterna i Ryssland. Nu har man – i ett mycket omtalat köpcentrum – öppnat ett nytt flaggskepp som för arvet in i en hypermodern retailmiljö.
Citycon lanserar ett nytt koncept för att öka säkerheten i Kista Galleria. Det nya konceptet innebär att Elgiganten, Telenor, Tele2, Telia och 3-butikerna flyttar sina lager av mobiltelefoner från butiken.
I vår stärks Kista Gallerias utbud med flera nya koncept och varumärken inom mode och skönhet.
Med en robot som barista ska det högteknologiska och automatiska caféet servera gott kaffe – varje gång. Nu gör det entré i köpcentrumet.