Planerar en ny destination i stadskärnan med Ikea som ett av dragplåstren.
Här blir köpcentrumet innehållsproducent. Vid tre olika tillfällen sänds studioprogram om hållbart hem och mode.
Ska bl en ny mötesplats i Umeå. I projektet medverkar en utflugen bartenderhjälte.
Ikeas nya strategi bygger på fler storstadslägen och en mix av format. Till sommaren öppnar man i Bromma Blocks.
Syftet är att hjälpa butikerna nå ut till en bredare målgrupp samt möta nya kanaloberoende beteenden.
Racqet öppnar sin första fysiska butik. Här vill man bidra till en växande community – och lära känna sin målgrupp bättre.
Kedjor satsar på fristående butiker. Bland anledningarna: bättre tillgänglighet och högre konvertering.
I köpcentrumet öppnar Europas största paketskåp. Här erbjuder man även kundtjänst via en videochat.
Två upplevelsebaserade ankare utgör basen i destinationens uppdaterade utbud.
Erbjuder snabbtester för Covid 19 i ett testcenter som man byggt upp på parkeringsytan.