Ny butik erbjuder unik kollektion med produkter designade av det svenska designkollektivet 10-gruppen.
Nu inleder H&M ett arbete för att positionera och särskilja varumärket. En rad aktiviteter är att vänta.
Konceptet öppnar ytterligare en butik Sverige. ”För oss handlar koreansk skönhet om mer än bara produkter”.
Utbudet av food & beverage i Gallerian i Stockholm utökas nu ytterligare med nya koncept.
För att öka säkerheten och förbättra kommunikationen i samband med utrymningar tas nu ett nytt system fram.
Sommaren 2025 öppnar en ny trampolin- och aktivitetspark. Det blir en av de största hittills i Sverige.
Under sommaren har nya koncept öppnat i Emporia i Malmö. Ett flertal butiker har dessutom flyttat till nya lokaler.
Ikeas nya satsning visar vägen framåt – och är del av en strategi som växt fram de senaste tio åren.
Möbelkedjan gör sin femte etablering och Max har hittat sitt läge efter många års sökande. Det är några av inslagen i veckans nyheter om etableringar.
Under våren har köpcentrumet drivit kampanjen No Waste. ”Vi har ett viktigt uppdrag från vår ägare”.