För att stärka ledarskapet och satsningen på affärsutveckling görs nu förändringar i koncernledningen.
Nu öppnar designern Alexander Stutterheim en butik där han samlar sina hjärteprojekt. Fokus är satt på kvalitet och slow fashion.
Samarbete experimenterar med kund- och konsumtionsbeteenden för att utforska en gallerias roll i framtidens handel.
Citycon har rekryterat Peter Brodd som ny affärsområdeschef i Sverige.
Det svenska varumärket Didriksons fortsätter att förstärka sin fysiska närvaro i handeln och adderar ytterligare en pop up-butik.
Restaurangkoncernen Svenska Brasserier satsar på ett helt nytt pop up-format.
Det nya köpcentrumet öppnar i ett av Europas mest folktäta och förmögna områden.
”Det gör köpcentrumet till en kontrastrik och mer mångfacetterad mötesplats”. Klättercentret är end el av en större satsning på välmående.
Väla‚ strax utanför Helsingborg, inleder en storsatsning på elbilar.
Nu får småföretagare i Stockholm chansen att exponera sina varor i Kista Galleria.