Livsstilsvarumärket öppnar outlet och restaurang växer till helt kvarter. Det är några av veckans nyheter om etableringar.
Modevarumärket öppnar flaggskepp med loungeyta. Köpcentrumet bjuder in till Flip Out-aktiviteter. Det är några av veckans nyheter om etableringar.
Flera köpcentrum har lanserat satsningar på specifika ytor för ungdomar. Här är det senaste exemplet.
H&M återvänder till klassisk adress, Coop öppnar restaurang och Indiska rivstartar året. Det är några av inslagen i veckans nyheter om etableringar.
Blir en tillgång för NK-kunder och övriga som befinner sig i kvarteret – och underlättar förarnas vardag.
Klädvarumärket går utanför landets gränser och optikern lanserar nytt koncept. Det är några av inslagen i veckans nyheter om etableringar.
Köpcentrumens återhämtning har snabbats på tack vare generation Z. Det finns flera anledningar till detta.
Ska bidra till att stärka köpcentrumets utbud inom upplevelser. ”Hoppas skapa nyfikenhet även hos museiovana besökare”.
Snabbväxande modekedja till Göteborg och Hemmakväll återvänder efter två år. Det är några av inslagen i veckans etableringsnyheter.
Målet är att stärka attraktions- och konkurrenskraften i regionen. Gallerian blir ett nav för satsningen.