Museum öppnar i köpcentrum

Museum öppnar i köpcentrum

Här öppnar ett museum i köpcentrumet. Retailtainment bidrar till att öka såväl utbud som attraktionsförmåga.

Butikens fasad – ett smycke i sig

Butikens fasad – ett smycke i sig

Varumärkets signaturfärg kombineras med hantverk. Resultatet är en effektfull fasadkaramell signerad Tiffany & Co.

Årets mest lästa på Handelstrender

Årets mest lästa på Handelstrender

De mest lästa artiklarna 2024 innehåller en inspirerande mix av nya trender, konsumentbeteenden och intressanta koncept.

Coop kombinerar kunskap och nöje

Coop kombinerar kunskap och nöje


Airport retail möter nya beteenden

Airport retail möter nya beteenden

Swedavia satsar stort i form av Marknadsplatsen på Arlanda flygplats. Nu ska ytterligare fyra flygplatser uppdatera sina kommersiella erbjudanden.

Photo booth fångar ögonblicket

Photo booth fångar ögonblicket

Kedjan gör det möjligt att fånga ögonblicket i restaurangens drive-thru. Så här går det till.

H&M gör kunden till sin egen stjärna

H&M gör kunden till sin egen stjärna

Christina Aguilera fanns bland gästerna när H&M:s flaggskepp invigdes. I en av butikens nyheter förvandlas kunden till sin egen stilstjärna.

Kundupplevelser i Årets Marknadsföringsbok

Kundupplevelser i Årets Marknadsföringsbok

”Customer Experience Management på svenska” av Helén Rigamonti har utsetts till Årets Marknadsföringsbok 2024.

Build-A-Bear Workshop tillbaka i Sverige

Build-A-Bear Workshop tillbaka i Sverige

Efter tio år gör Build-A-Bear Workshop comeback i Sverige. Nya verkstäder öppnas nu i två köpcentrum.

Röststyrning ersätter provrummet

Röststyrning ersätter provrummet

Röststyrning ett exempel på hur varumärket investerar i teknik som förbättrar kundupplevelsen i alla shoppingkanaler.