Här öppnar ett museum i köpcentrumet. Retailtainment bidrar till att öka såväl utbud som attraktionsförmåga.
Varumärkets signaturfärg kombineras med hantverk. Resultatet är en effektfull fasadkaramell signerad Tiffany & Co.
De mest lästa artiklarna 2024 innehåller en inspirerande mix av nya trender, konsumentbeteenden och intressanta koncept.
Swedavia satsar stort i form av Marknadsplatsen på Arlanda flygplats. Nu ska ytterligare fyra flygplatser uppdatera sina kommersiella erbjudanden.
Kedjan gör det möjligt att fånga ögonblicket i restaurangens drive-thru. Så här går det till.
Christina Aguilera fanns bland gästerna när H&M:s flaggskepp invigdes. I en av butikens nyheter förvandlas kunden till sin egen stilstjärna.
”Customer Experience Management på svenska” av Helén Rigamonti har utsetts till Årets Marknadsföringsbok 2024.
Efter tio år gör Build-A-Bear Workshop comeback i Sverige. Nya verkstäder öppnas nu i två köpcentrum.
Röststyrning ett exempel på hur varumärket investerar i teknik som förbättrar kundupplevelsen i alla shoppingkanaler.