Champagnebar i källaren och restaurang på takterassen. Butikskedjan erbjuder lyx och integritet på en helt ny nivå – mitt i New York.
En lokal konstnär har satt tonen i den färgsprakande och nyskapande miljön i lågpriskonceptet. Butik nummer två har nu öppnat.
Snabbare kassalösa upplevelser inom food & beverage. Under sommaren har tech-bolaget öppnat ett kassalöst butikskoncept inne i en restaurang.
Fokus ligger på samtal och inte främst politiska slagord när valet ges plats i köpcentrumet.
För att fira sitt 50-årsjubileum har Nike skapat en upplevelse kring varumärkets förflutna, nutid och framtid.
AMF Fastigheter samarbetar med konstnären Siri Carlén i centrala Stockholm.
Varumärket Hoka har skapat en AR-upplevelse där man tar målgruppen till världens tuffaste trail-lopp i franska Alperna.
Förpackningar och annat avfall är en praktisk utmaning för konsumenten. Köpcentrumet vill underlätta med en uppdaterad (digital) återvinningsstation.
I ett nytt digitalt koncept är mobilen en central del av upplevelsen i butiken. Kunden kan till exempel få experthjälp via videochatt.
Fullt ut friktionsfria upplevelser ökar snabbt – antalet kassalösa butiker har tredubblas. I en studie förutspås drygt 10 000 kassalösa butiker inom några år