Sergelgatan i centrala Stockholm genomgår just nu en förvandling. Ambitionen är att bli ett nytt centrum för upplevelser.
Pandemin har accelererat utvecklingen av teknikrelaterade lanseringar. Det visar en ny studie.
Klassiska varuhuset lyfter in trädgården i butiken med en kreativ sortimentsmix och unika produkter.
”Vi ser stor potential i denna lösning”, säger Freddy Sobin, VD på Kicks.
Med avtagbart tak ska gästerna kunna njuta av maten i friska luften – oavsett om det regnar eller är soligt.
Besökarna möts av en 700 kvadratmeter stor destination – en smurfby fylld av upplevelser för familjer och barn.
Flera köpcentrum står nu på tur för den nya servicesatsningen.
Amazon har nu öppnat en fullstor butik med Just Walk Out-teknik. De första reaktionerna är mycket positiva.
E-handeln en självklar plats – men morgondagens vinnare har också en tydlig strategi för den fysiska butikens roll i det digitala samspelet.
Besökarna på klassiska Indianapolis 500 kunde uppleva en futuristisk shoppingupplevelse.