Kedja sätter prislapp på lojalitetsprogram

Kedja sätter prislapp på lojalitetsprogram

Kedjan testar ett utökat program som kunderna ska betala för. Ambitionen är att skapa tillit och en trygg relation.

Ny teknik bäddar för utökade öppettider

Ny teknik bäddar för utökade öppettider

Butiken utökar sina öppettider –kunderna kan handla även när personal inte är på plats.

Sportkedja öppnar framtidens butik

Sportkedja öppnar framtidens butik

Med löparbanor, klätterväggar och simulatorer vill man inspirera sina kunder.

Digital självbetjäning i gårdsbutiken

Digital självbetjäning i gårdsbutiken

Strax utanför Norrköping ligger en lantlig handelsträdgård med gårdsbutik. Nu drivs den obemannat via digital självbetjäning.

Hitta rätt i köpcentrumet med ny tjänst

Hitta rätt i köpcentrumet med ny tjänst

Google har lanserat en ny tjänst för navigering i inomhusmiljöer, bland annat i köpcentrum.

Fygitala upplevelser i Monkis nya app

Fygitala upplevelser i Monkis nya app

Monki släpper en ny app som ska stärka varumärkets position i målgruppen – och öka interaktionen.

Samarbete ska göra vardagen lättare

Samarbete ska göra vardagen lättare

Circle K inleder ett samarbete med Plantagen med ambitionen att underlätta för kunden.

VVS tidiga med obemannade butiker

VVS tidiga med obemannade butiker

Betjänar branschverksamma i området med produkter och sortimentet.

Missguided förenklar retur med QR-kod

Missguided förenklar retur med QR-kod

Inga retursedlar krävs när ett paket ska skickas tillbaka. Processen tar mindre än tio sekunder.

Dagligvarukedja erbjuder mindfulness

Dagligvarukedja erbjuder mindfulness

Dagligvarukedjan har inlett ett nytt samarbete där syftet är att bättra på kundernas välbefinnande.