Studier visar att konsumenterna vill se en fortsatt satsning på curbside pickup.
Möbelföretaget lanserar nu en virtuell butik. Kunden får tillgång till rådgivning och personliga rundturer via videosamtal.
Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.
Begreppet ”contactless dining” introduceras nu inom food & beverage för att locka tillbaka kunderna till köpcentrumens matutbud.
Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.
Gästerna kunde uppleva framträdanden, bli porträtterade, få en bild tagen av en professionell fotograf och delta i ett experimentellt konstprojekt.
Valfrihet och ny teknik ger friktionsfri upplevelse i specialdesignad lösning.
Tiffany & Co har ett klassiskt flaggskepp på Femte avenyn i New York. Butiken genomgår just nu stora förändringar för att stärka upplevelsen.
Twinings flaggskepp från 1706 har nyöppnats med ett uppdaterat koncept. Man har gått från transaktioner till upplevelser.
Inom kort öppnar den interaktiva pop up-utställningen Milajki style factory. Man kallar det för Sveriges första interaktiva upplevelseportal.