Här möts man av coworking-ytor, retail och food & beverage. Se de inspirerande bilderna!
Varumärket har öppnat en ny destination för sin community i Meatpacking District i New York.
Med en ny meny vill kedjan göra det enklare för kunden att ta sitt köpbeslut.
Sportföretaget Puma ska göra sin e-handelsupplevelse mer effektiv, smidig och personaliserad.
Livsstilskedjan har prisats för sitt kreativa sätt att använda musik för att driva verksamheten framåt.
Dagligvarubutiken Ica Stop i Täby har uppdaterat såväl varumärke som design. Man vill förvandla inköpsrundan till en upplevelse i sig.
Lyko vägleder med AI. Grundaren benämner det som den största förändringen hittills.
Butiken är fortfarande konsumentens favorit – men man förväntar sig en utvecklad upplevelse. Detta är vad man vill ha, enligt två studier.
Med fyndjagande konsumenter och skenande kostnader för nyfärvärv är lönsam lojalitet hetare än någonsin. Här är tre vägar framåt för detaljhandeln.
Nu har Apple Vision Pro lanserats. Detaljhandeln har redan tagit steget in i plattformen – här är tre exempel.