Med en ny AI-robot vill köpcentrumet sprida glädje och hjälpa kunderna att rimma på de nyinköpta klapparna.
En AI-lösning har lanserats för detaljhandeln. Systemet anpassar budskapet efter vilka som befinner sig i butiken – i realtid.
Snöbollarna är virtuella och tävlingen utspelar sig i butikernas skyltfönster.
Du hör dem på konferensen, du läser om dem i dina flöden. Vi har sammanställt 2024 års buzzwords som du verkligen behöver ha koll på.
Meta inlett ett samarbete med Amazon. Tillsammans ska man skapa en friktionsfri shoppingupplevelse.
Kedjan investerar miljardbelopp i sina fysiska butiker för en bättre och mer inspirerande upplevelse. Detta är åtgärderna.
I en spektakulär satsning välkomnar Norrøna sina besökare till en ny samlingsplats för varumärket.
Det pratas mycket om ny teknik inom detaljhandeln. Men för kunderna är det flexibilitet som toppar önskelistan.
Onlineshopping i pop up-hus. ”Vi ville skapa en upplevelse utanför butiken att stiga in i, utforska och bli inspirerad av”.
Klarna lanserar en rad nyheter bland sina tjänster. De mest intressanta har AI som en viktig beståndsdel.