Coop inleder ett samarbete med den ideella organisationen Äldrekontakt som arbetar för att bryta social isolering bland ensamma äldre.
Onlineföretaget har genom åren gjort sig känt för att alltid sätta kunden i centrum. Nu tar man ytterligare ett steg och öppnar en tjänst för ”vad som helst”.
När Apple tillfälligt har stängt butiker på grund av coronaviruset rycker medarbetare i stället in för teknisk support hemifrån.
7-Eleven och Niklas Ekstedt inleder ett lokalt samarbete för att säkerställa att kvarterets kunder kan fortsätta äta god mat, trots coronavirusets påverkan.
Mat.se öppnar en ny onlinebutik för mat, särskilt framtagen för människor som befinner sig i riskgrupper. ”Man kan se det som en digital jourbutik”.
Centrumets team hjälper kommuninvånare i riskgrupper med handling och hemkörning. Det gäller samtliga av centrumets butiker och restauranger.
Erbjudandet ett led i arbetet med att hjälpa riskgruppen. ”När man är frisk och tvingas vara hemma kan det klia i fingrarna att fixa färdigt det där projektet”.
En ny undersökning visar på hur man enklast möter utmaningen att leverera kundservice som motsvarar kundernas behov och efterfrågan.
Det finns många sätt att bygga lojalitet – och tusen och åter tusen sätt att rasera den. Här är fem enkla och konkreta åtgärder för att skapa mer lojala kunder.