”Bra onlinelösningar i kombination med ett upplevelsecenter tror vi är en viktig del för att kunna sälja bilar i framtiden.”
Varumärket har de senaste två åren satsat mycket på sin e-handel, nu flyttas fokus till fysisk handel.
Nu har NK Glas, Porslin & Kök förvandlats till NK Kök & Design och i samband med namnbytet har man även tagit ett nytt grepp kring konceptet.
Vans öppnar en yta som ska fungera som butik – men även som community- och eventyta. Satsningen är en hyllning till den lokala konst- och skatekulturen.
Missionen är att göra retail tillgänglig för alla (varumärken) via en ny butiksmodell. Nu tar kedjan första stegat i en internationell satsning.
Nu lanserar hon en butik som erbjuder hennes egna favoritprodukter.
Prisbelönade konceptet B8ta har hittills främst riktat in sig på hemelektronik och ny teknik. Nu tar man staget in i mode och livsstil med sitt nya butikskoncept Forum.
Nu öppnar Nordiska Kompaniet sin nya sportdestination. Sex nya avdelningar har samlats på ett och samma våningsplan. Se bilderna här!
Ett brett utbud av inredning, blommor och egenproducerade delikatesser samt en restaurang och café lockar lokala, nationella och internationella besökare.
Med mer än 10 000 produkter och en rad olika varumärken samlade under ett tak slår man snart upp portarna. Kedjan öppnar ett varuhus helt tillägnat godis.