Mellan två generationer finns en ålderskategori med unika egenskaper och stor köpkraft; zillennials. Så här når du dem bäst.
Det har dykt upp en ny snabbväxande e-handelsaktör – man är just nu den mest nedladdade appen. Nu vill man ta näthandeln in i en ny era.
Så förändras beteendet – när nio av tio konsumenter är mer intresserade av rabatterbjudanden.
Konceptet lockar med en kulinarisk resa genom flera kontinenter. Men framförallt vill man få människor och kulturer att möts – i den nya tidens matdestination.
Den nya tidens köpcentrum växer fram – i en ny riktning. Framtiden är både digital och hyperfysisk – här är tio anledningar till det.
Stadsutveckling: Nya vägar löser inte trafikproblemen – att sluta bygga städer med bilar i åtanke är enda vägen framåt.
H&M tar steget in i metaversum. Varumärket låter användaren skapa sina egna plagg i den virtuella världen. Se hur upplevelsen skapades.
En färsk undersökning visar på haltande e-handel med bristande funktionalitet. Sex av tio överger köp på grund av dålig upplevelse. Här är orsakerna.
Allt fler företag lanserar butiker med ”Just Walk Out”-lösningar. Innovationen medför en rad fördelar för kund och butik – men även några utmaningar.
Nike har invigt ett nytt butikskoncept som hyllar basketkulturen och dess community. Man vill fördjupa relationen med målgruppen och skapa en ny plattform.