En ny forskarrapport visar vad som driver konsumenten att prova att e-handla från Amazon.se.
Konsumentens nya beteenden består till stora delar även i Post Corona Retail. Det visar en ny studie.
Ny studie: Generation Z, föredrar chattar och textmeddelanden för kundservice.
I en ny studie konstaterar man att det är hög tid att gå från reaktiva strategier till ett proaktivt agerande.
Inom retail – och i samhället i stort – lanseras allt fler kontaktlösa och automatiserade koncept.
Amazon inför sin kassalösa teknik i fullstora matbutiker. Konceptet expanderar snabbt, även i Europa.
Kunderna har sagt sitt gällande Buy Online Pickup In Store. Detta är lösningen man efterfrågar.
Kedjan testar ett utökat program som kunderna ska betala för. Ambitionen är att skapa tillit och en trygg relation.
Ny rapport: ”Förändringar kräver engagemang från såväl kunder som modeindustrin”.
Robotarna har redan utfört 6 000 leveranser från caféer och restauranger. Nu hakar detaljhandelskedjorna på.