Har varit en del av Lindex sedan 2000 i flera olika designroller inom både dam, barn och underkläder.
Klassiska varuhuset lyfter in trädgården i butiken med en kreativ sortimentsmix och unika produkter.
Varumärket öppnar en noggrant kuraterad pop up-butik i det lyxiga boutiquehotellet.
Shein har utvecklats till en digital moderaket. En av de största anledningarna är det användargenererade materialet.
Arkitektritad butik förstärker varumärkets strategi för omnikanal. ”Den fysiska butiken har alltid varit viktig för oss”.
Till hösten öppnar en outlet i köpcentrumet Caroli. Etableringen är en del av ett omfattande förändringsarbete.
Utökar satsningen som en del av sin omställning till att bli ett mer hållbart företag.
Oskar Jakobsson lämnar H&M-gruppen för snabbväxande Ombori.
Lululemon lanserar två nya initiativ som ska bidra till att minska varumärkets miljöpåverkan.
Ny rapport: ”Förändringar kräver engagemang från såväl kunder som modeindustrin”.