För 20 år sedan öppnade Grandpa med ambitionen att vara mer än bara en butik. Strategin ligger fast.
Modekedjan tar sina första fysiska steg in på marknaden. Man gör det genom att öppna två butiker.
I dag öppnar J.Lindeberg en pop up-butik i det centralt belägna köpcentrumet.
Shein förvärvar modevarumärket Missguided. Detta är ytterligare ett tecken på hur Shein nu utökar sitt erbjudande.
Mode- och livsstilsmärket Arket fortsätter att expandera. Under våren 2024 öppnar man sin första butik i landet.
En del av modekedjans yta förvandlades till Shein-butik. Detta är det första konkreta exemplet på samarbetet.
NK har byggt om avdelningen NK Man. Ytan har utökats och nya tjänster har adderats.
Den spektakulära pop up-satsningen innefattar events, butiker och food & beverage.
”Vi utforskar vad som fungerar”. Kedjan har öppnat en ny flaggskeppsbutik som representerar varumärkets nästa steg in i framtidens detaljhandel.
Klädmärket Odd Molly öppnar i dag en pop up. Butiken är den andra i Sverige och den ska erbjuda varumärkets nya kollektion.